Reklamacje i zwroty

  1. Po otrzymaniu zamówienia konieczne jest sprawdzenie opakowania, jego stanu technicznego, a następnie weryfikacja zawartości opakowania względem zamówienia.

  2. W przypadku jeśli Klient ma zastrzeżenia co któregokolwiek z powyżej wskazanych elementów powinien:

    a) jeśli dostawa nastąpiła za pośrednictwem kuriera - należy z nim na miejscu spisać formularz reklamacyjny;

    b) jeśli dostawa nastąpiła do paczkomatu/paczka ORLEN - należy zgłosić reklamację mailowo na adres swiece.mymoment@gmail.com, listem poleconyn na adres: Zelgoszcz 94B, 95-010 Stryków lub poprzez formularz kontaktowy dostępny na stronie Sklepu.

  3. Reklamacje można zgłaszać w trybach prawem przewidzianych ze wskazaniem wyboru reżimu odpowiedzialności.

  4. W reklamacji winien być wskazany adres mailowy do kontaktu w sprawie reklamacji lub dane adresowe do przesłania odpowiedzi na reklamacje. Wskazanie w reklamacji danych właściwych do kontaktu oznacza zgodę reklamującego do ich wykorzystania i przetwarzania przez Sprzedawcę w celach związanych z obsługą reklamacji.

  5. W reklamacji Klient winien wskazać oczekiwany sposób załatwienia reklamacji, a także na czym zgłaszana wada polega.

  6. Sprzedawca zobowiązuje się, że przedmiot sprzedaży będzie miał wygląd i właściwości wskazane na stronie, z zastrzeżeniem, że:

    a) wygląd w zakresie kolorystyki może nieznacznie różnić się od tego wskazanego na zdjęciach dostępnych na stronie Sklepu;

    b) czas palenia świecy wskazany jest jako orientacyjny.

  7. Sprzedawca, w stosunku do przedsiębiorców, odpowiada wyłącznie za bezpośrednie szkody wywołane wadliwym produktem z wyłączeniem szkody w postaci utraconego zysku.

  8. Na rozpatrzenie reklamacji Sprzedawca ma 14 dni.

  9. W zakresie nieuregulowanym zastosowanie mają zapisy regulaminu i przepisy prawa powszechnie obowiązującego w Rzeczypospolitej Polsce.